על אמונה ובטחון

עינת ברזילי מדווחת באתר NRG יהדות  כי :
הבוקר פרסמו נשות "אמונה" קול קורא ודרשו שיבוץ נשים בועדות הבדיקה והחקירה לאירועי המלחמה. במסמך הכריזו הנשים על "קץ עידן המסטינג" – שבו גנרל מביא אדמירל".
 
ועוד היא מביאה בשם נשות "אמונה"
"נשים אינן נופלות – בלשון המעטה מופרזת – ממצ'ואיסטים ומבעלי דרגות בכל מה שקשור ליכולת ניהול, שיפוט ואסטרטגיה. יש להן עין טובה ואוזן רגישה, בעיקר אם נזכור שלמחדלי המלחמה הזאת יש גם לא מעט היבטים אזרחיים מובהקים, הנוגעים לתפקוד העורף, לפגיעה במשפחות ובילדים, לרווחה וחינוך, להעדר סמכות ומנהיגות ועוד".
 
מצוין. נפלא. אמונה מסתערת חזיתית. פמיניזם ליברלי במיטבו.
ובכל זאת – האם העיקרון היפה הזה ש" נשים אינן נופלות – בלשון המעטה מופרזת – ממצ'ואיסטים ומבעלי דרגות בכל מה שקשור ליכולת ניהול, שיפוט ואסטרטגיה" לא פעל כשחיפשו מנכ"ל לאמונה?
אשה בכל אלה לא מצאו שהיו צריכים למנות את דוד הדרי ? (אינני חולק חלילה על ההתאמה לתפקיד של הדרי הנ"ל, איננייודע במי מדובר – רק רציתי לציין כי  על פי הנראה בתמונה מדובר בגבר שבגברים)
אני זוכר שהשאלה נשאלה כבר אז, ואמונה השיבו בלי למצמץ שהם בוחרים אנשים לפי כישוריהם ולא לפי המין.
 
ועוד שאלה.  "אמונה" תתחיל לתמוך עכשיו בגיוס נשים לצה"ל? לא. מה פתאום. הן רוצות את הנשים בשביל העין הטובה והאוזן הרגישה. לא בגלל השכל, חלילה.

ועוד משהו – רעיונות כאלה לא היו ב"אמונה" פעם. היו מי שהראו להן את הדרך.  כן, אני מתכוון לאלה הפמיניסטיות מ"קולך" שרק רוצות לעצבן ולהרגיז. וצריך לפעול, אבל לא ככה.
 אבל עכשיו, "קולך" רוצה להיות קונצנזוס. נחמדות. (ככה אומרת  מרגלית שילה, למשל) אז מאיפה יקחו אמונה רעיונות למיזמים ופעילויות? 
 

4 Comments

התגובות סגורות.